טוב או רע לא ידוע – מה שבטוח אולי
היה יכול להיות טוב ורע – משל סיני עתיק "היה היה איכר שהיה לו סוס חזק ובריא ויפה, כולם אמרו […]
היה יכול להיות טוב ורע – משל סיני עתיק "היה היה איכר שהיה לו סוס חזק ובריא ויפה, כולם אמרו […]
אחד הדברים שקשים בסוכרת היא הידיעה שהתמודדות עם סוכרת מחייבת שינויי באורח החיים. אולי השינוי תרופתי, תזונתי, פעילות גופנית או
לאנשים עם בעיות סוכר יש הרבה “אסור” והרבה “צריך” סביב האוכל.מה מותר? כמה מותר? מתי לאכול? איך להכין? אבל בואו
לאחרונה קראתי משפט חשוב בספר:"האבל הוא תעלומה שצריך לחיות איתה, לא בעיה שדורשת פיתרון" (קודם כל אהבה, אמילי גריפין) זה בדיוק ההתמודדות
שמעתי לאחרונה ראיון של יהודית כץ עם נעמה קמינר מבורך על קנאה. מאד נהנתי ממספר נקודות חשובות וכמובן השלכתי זאת
רבים שואלים אותי: האם את בונה תפריט?.השואלים מספרים לי שדיאטנית, בנתה להם תפריט וזה עבד מצוין. אבל…אחרי זמן הם נשברו,וכנובן שזה
כשמרי פופינס והילדים מגיעים לאזור המצוייר בגירים צבעוניים של ברט הם צפו בו רוקד בין הציורים שלו ושר : " אני
לאחרונה שמעתי ראיון עם ד"ר עוזי גוטרמן על "איך להשיג מטרות" נושא שמתאים לנו כמו שזה מתאים לכולם. ניתנה דוגמה
אני רוצה להתחיל בסיפור אמיתי שקרה לי בזמן חופשת סקי. זה לא קשור לסוכרת.וגם לא לגלוקומטר. אני מרכיבה משקפיים למרחוק.כשאני
פעם בצבא ערכו שתי מחלקות אחרי מסע ניווט ניתוח של המסע שהיה.מחלקה אחת ניתחה את הכישלונות וחשבה מה צריך לעשות. המחלקה
יש עכשיו פרסומת של קיווי בטלויזיה ואולי גם ברשתות אחרות. מכריזים על 100% ויטמין C.אני תוהה 100% ממה? זה ממש מיסתמך
סיפור שממחיש את הדוגמאות הרבות שאני נותנת בספר. גם שלי ואלה שאני מלווה אותםדוגמאות שממחישות שיש הרבה מצבים לא פשוטים