סוכרת: טיול ומסקנותיו
השנה החלטנו לעשות טיול שלכת בניו-אינגלנד.שלכת צבעונית באזורי פראי טיבעי.שלכת בתפארתה. צבעים שאנחנו לא מכירים: צהוב, כתום, ירוק כשיצאתי לטיול […]
השנה החלטנו לעשות טיול שלכת בניו-אינגלנד.שלכת צבעונית באזורי פראי טיבעי.שלכת בתפארתה. צבעים שאנחנו לא מכירים: צהוב, כתום, ירוק כשיצאתי לטיול […]
ארוחת ביניים היא חלק חשוב באיזון הסוכר.לפעמים זו ארוחה מתוכננת, לפעמים משהו קטן ליד קפה או תה –אבל תמיד כדאי
בשבוע שעבר כתבתי שצריך להתארגן ולהתגונן לחזרה ל"שיגרה" אחרי החגים (השנה שיגרה מוזרה מאד) וגם ממצבים נוספים כגון נסיעה לחו"ל או משבר
בזמן האחרון אנחנו שומעים הרבה על פחמימות. בכתבות/ בהרצאות/ במישדרים וכדומה והן בשיטות תזונה שונות. חלק מהשיטות אוסרות שימוש בפחמימות.כלומר
סיפור אמיתי שממחיש את חשיבות ההתארגנות והכמות הרזרבית מה שהיה – כך היה (סיפור אמיתי) במשך שנים רבות נסענו כל
יש חופשות קיץ, יש חופשות חורף, ויש נסיעות שאינן תלויות בעונות השנה – נסיעות עבודה, נסיעות משפחתיות או נסיעות בעקבות
הקיץ הגיע ועימו רחצה בים או בבריכה.לפעמים הדבר כרןך גם בטיול לאזןר של מים או לחופשה שם "הכל כלול" ליד
תאור הנדנדה (סוכרת והנאות החיים) חיים עם סוכרת משולים לנדנדה. נדנדה דו-מושבית. בזו כמו בגן המשחקים. בשני הצדדים יש דברים
לאנשים עם בעיות סוכר יש הרבה “אסור” והרבה “צריך” סביב האוכל.מה מותר? כמה מותר? מתי לאכול? איך להכין? אבל בואו
סיפור שממחיש את הדוגמאות הרבות שאני נותנת בספר. גם שלי ואלה שאני מלווה אותםדוגמאות שממחישות שיש הרבה מצבים לא פשוטים
לבקשתי, נשלחו לי מספר שאלות ואני כותבת את השאלות והתשובות כאןלעולם כדאי לקרוא כי כולם יכולים ללמוד מהשאלות ומהתשובות. שם
אולי נראה שעונה שאוהבים לבלות בה (או תמיד) זה מתאים וטוב אצל אנשים אחרים.למי שאין סוכרת. כי אנחנו מוגבלים ומסכנים